گروه مشارکتی آراد مانی مجموعه ایی از شش شرکت خصوصی در حوزه تامین کالا و تجهیزات صنایع مختلف کشور میباشد . گروه دارای سه شرکت ثبت شده در اروپا و یک شرکت ثبت شده در عمان می باشد. کارخانه گروه در شهرک صنعتی صفادشت و دفاتر شرکت در تهران واقع گردیده اند.  طراحی مهندسی، نصب و راه اندازی ، مدیریت پروژه و در نهایت به اشتراک گذاری بازارهای بالفعل و بالقوه با هدف هم افزایی هر چه بیشتر از دیگر فعالیت های گروه می باشد.

گروه با اتکا به نیروهای مجرب خود و بهره گیری از تکنولوژی، دانش و تفکرات روز دنیا دامنه وسیعی از خدمات مهندسی و مشاوره را در زمینه های نفت، گاز و انرژی با هدف توسعه و خود کفایی کشور ارائه نموده و ارتباط بسیار خوبی با نهادهای کارفرمایی کشور دارد .

هدف گروه تامین کالاهای مورد نیاز صنایع مختلف کشور به ویژه صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی می باشد. در این ارتباط و با توجه به ارتباط نزدیک با شرکتهای اروپایی گروه مشارکتی آرادمانی نمایندگی چندین شرکت را دارا بوده و در زمینه تامین با بسیاری از شرکت های تولید کننده اروپایی همکاری دارد .

نظر به وفور استعدادهای جوان در کشور، آراد مانی شک ندارد با توجه به تجربه و اندوخته گذشته خود میتواند عامل مؤثری در هم افزایی قابلیت ها و ظرفیت های نسل کوشا و کارآفرین کشور باشد و در همین راستا به هدف اصلی خود که همانا تضمین رضایت مشتری با تعالی نیروی کار یکپارچه، با تجربه و مدیر است نائل گردد.

گروه مشارکتی  آراد مانی توانسته است با تکیه بر نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های معتبر داخلی و خارجی در زمینه تأمین و تدارکات کالا، فصل جدیدی در ارائه خدمات بگشاید تا با بهره گیری از ظرفیت های خود در داخل و خارج از کشور در زنجیره تأمین کالا و بومی سازی دانش در کنار کارفرمایان باشد.

Home
تماس با ما
درباره ما