راه های گوناگونی برای همکاری با گروه آرادمانی قابل تصور میباشد . برخورداری گروه از ده ها وب سایت و تعداد زیادی اکانت در شبکه های اجتماعی ما را به ارایه سرویس های متنوع و بی نظیری به همکاران مان و همچنین متقاضیان چنین سرویس هایی قادر میسازد. شرکتهای تولید و خدماتی فعال در حوزه های :

نفت ، گاز و پتروشیمی

صنعت برق

صنعت ساختمان

تامین کنندگان خدمات

شرکتهای دانش بنیان

با پیوستن به گروه ازسرویس رایگان معرفی در شصت وب سایت گروه ، تبلغ در شبکه های اجتماعی گروه ، فروش رایگان محصولات خود در دو فروشگاه متلق به گروه و ده ها سرویس دیگر برخوردار خواند شد .

امضا تفاهم نامه غیر انتفاعی توسعه بازار یکی از چشمگیرترین ایده ها و اقدامات گروه تا این لحظه بوده که نتایج فوق العاده ارزشمندی را برای تمامی اعضا گروه بدنبال داشته است .

برای پیوستن به گروه و برخورداری از سرویس های مختلف گروه  ، شما میتوانید از طریق ایمیل ، واتس آپ و تماس تلفنی اقدام نمایید .

راه های همکاری با شرکت‌های گروه مشارکتی آرادمانی:

راه نخست :

چنانچه تولید کننده و  تامین کننده هستید میتوانید کالاهای خود را از طریق فروشگاه های آنلاین ما بفروش برسانید . این سرویس رایگان هست و ما به مدت یکسال  هیچگونه کمیسیونی از شما دریافت نمیکنیم .

فروشگاه اینترنتی ولویکس

www.valvix.ir/shop

فروشگاه اینترنتی کالای اول

www.kalayeaval.com

در عین حال شما می‌توانید از سرویس رایگان تبلیغ در شصت وب سایت گروه بهره مند شوید. برای دریافت فرم قرارداد کلیک نمایید

راه دوم  :

چنانچه تولید کننده و  تامین کننده هستید میتوانید  با اعطای نمایندگی فروش محصولات خود به گروه مشارکتی آرادمانی و با استفاده از بستر نمایندگی های استانی و روابط گسترده آرادمانی در سطح کشور؛ کالاهای خود را  بفروش برسانید .

در عین حال شما می‌توانید از سرویس رایگان تبلیغ در شصت وب سایت گروه بهره مند شوید.

گروه مشارکتی آرادمانی دارای فضای چند هزار متری انبار مجهز در تهران میباشد.برای دریافت فرم قرارداد کلیک نمایید

راه سوم  :

از آنجاییکه شرکتهای گروه تولیدکننده و تامین کننده محصولات متنوعی (در قالب نمایندگی ازشرکت های اروپایی )  می‌باشند و  چنانچه شما  فروشنده  هستید میتوانید  با اخذ نمایندگی؛  فروش محصولات گروه مشارکتی آرادمانی را در سراسر کشور و در سطح استانی به عهده گرفته  کالاهای گروه را  بفروش برسانید .

به منظور حمایت و پشتیبانی از تلاش های انجام شده توسط  شما ؛ گروه مشارکتی آرادمانی سرویس رایگان تبلیغ در شصت وب سایت متعلق به گروه را در اختیار شما قرار می‌دهد.برای دریافت فرم قرارداد کلیک نمایید

راه چهارم   :

چنانچه مجری و پیمانکار هستید  میتوانید به شبکه کشوری نصابان و مجریان پروژه های اجرایی گروه مشارکتی آرادمانی بپیوندید .

اعطای نمایندگی فروش محصولات گروه و همچنین اعطای نمایندگی نصب و خدمات پس از فروش در سطح استان‌ها از دیگر راه های همکاری با ما میباشد .

به منظور حمایت و پشتیبانی از تلاش های انجام شده توسط  شما ؛ گروه مشارکتی آرادمانی سرویس رایگان تبلیغ در شصت وب سایت متعلق به گروه را در اختیار شما قرار می‌دهد.برای دریافت فرم قرارداد کلیک نمایید

راه پنجم :

به عنوان فرد و شخص حقیقی چنانچه دارای توانمندی های ویژه می باشید گروه مشارکتی آرادمانی مانی بستر رایگان برای معرفی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شصت وب سایت و شبکه های اجتماعی گروه ارتباط شما با جامعه هدف را برقرار و تضمین می نماید .

برای استفاده از این امکان شما میبایستی اطلاعات شخصی توانمندی ها و رزومه خود را برای گروه ارسال فرمایید برای دریافت فرم قرارداد کلیک نمایید

Home
تماس با ما
درباره ما