معرفی گروه تولیدی ARP

آرادمانی پیونیکا 

شناخت گروه آرادمانی کار دشواری نیست . شرکتهای عضو گروه از سابقه دهه ها فعالیت در حوزه های مختلفت صنعت و تجارت برخوردارند . گروه طی سالیان گذشته فعالیتهای بسیاری را در داخل و خارج کشور انجام است . این فعالیت ها ارتباط نزدیک بین گروه آرادمانی و بخش های مختلف صنعت و تجارت در کشور را موجب گردیده است . به یمن حضور در نمایشگاه ها ، برگزاری دوره های آموزشی ، سمینار و همایش ها ، گروه از ارتباط نزدیک و ثمر بخش با جوامع فنی و مهندسی کشور برخوردار است . ده ها وب سایت و شبکه های اجتماعی گروه با پتانسیل اطلاع رسانی به  صدها هزار نفر از جامعه هدف ، گروه را در پیشبرد اهداف خود یاری رسانیده و نام و آوازه خوبی برای شرکتهای عضو گروه ببار آورده است . در حال حاضر بیشتر شرکت های عضو گروه در شما تولید کنندگان موفق کشور در زمینه های مختلف صنعت نفت ، گاز ، پتروشیمی ، برق و ساختمان بشمار می روند. همکاری نزدیک و هم افزایی شرکتها به افزایش سطح فروش شرکتهای عضو گروه انجامیده است .

شرکت پیشگام فرا توسعه پارس کارا با نام تجاری پیونیکا فعالیت تحقیقاتی خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرد و در سال ۱۳۹۵ به عنوان شرکت سهامی خاص به ثبت رسید. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربۀ بنیان‌گذاران مجموعه و پیشینۀ تحقیقاتی ۲ سالۀ خود، با ارزیابی واقع‌بینانه از توان علمی و فنی مجموعه، فعالیت عملیاتی خود را در حوزۀ نفت و گاز آغاز کرد.
کیفیت پایین محصولات و خدمات در دسترس در حوزۀ نفت و گاز به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین صنعت فعال کشور، وابستگی به واردات و نیز محدودیت‌هایی که کشور برای تأمین محصولات با آن مواجه است سبب شد تا گروه پیونیکا بخش زیادی از تخصص و توانایی خود را در راستای برآورده کردن نیازهای کشور و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات این حوزه صرف کند.
عرضۀ خدمات و محصولات باکیفیت موجب شد این شرکت وارد فهرست پیمانکاران تأیید صلاحیت شده وزارت نفت (AVL) شود و جایگاه خود را بیش از پیش به عنوان تولیدکننده داخلی مورد تأیید، تثبیت کند.
گروه آرپ بعد از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با ورود به صنایع راهبردی از جمله پالایشگاه، فولاد، آلومینیوم، معدن و نیروگاه زمینۀ فعالیت خود را گسترش داد. تجربۀ فعالیت در زمینه‌های مختلف و کشف خلأهای موجود منجر شد تا گروه آرپ اجرای پروژه‌های دانش‌محور را در دستور کار خود قرار دهد. توان بالای علمی و فنی، انجام پروژه‌های دانش‌محور منطبق با بالاترین استانداردهای ملی و بین‌المللی زمینه را برای قرار گرفتن نام این شرکت در ردیف شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور فراهم کرد.

محصولات ما

خدمات ما

نمونه سازی

جوشکاری و مونتاژ

مهندسی معکوس

ریخته‌گری

طراحی قالب و فیکسچر

ماشین کاری

طراحی و بهینه‌سازی

تدوین دانش فنی ساخت

حوزه های فعالیت

پالایشگاه

آلومینیوم

نفت، گاز و پتروشیمی

نیروگاه

معدن

فولاد

Home
تماس با ما
درباره ما